אספקת המוצרים

1.אספקת המוצרים תעשה עד 4 ימי עסקים לערים גדולות וישובים קטנים אלא אם צוין אחרת , ישובים מרוחקים כגון אילת וישובי הקו הירוק עד 7 ימי עסקים . ברכה והצלחה תעשה כל שניתן על מנת לקצר את זמני האספקה.

2.במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת ברכה והצלחה יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המורים ,כגון מצב בטחוני או כוח עליון או בעיות תקשורת וכדו’, רשאי האתר להודיע על ביטול הרכישה ולבטל את חיובו של הלקוח.

3.המוצרים השונים יסופקו באמצעות צ’יטה / דואר ישראל / כל חברת משלוחים אשר ברכה והצלחה תמצא לנכון להתקשר עמה. ניתן לבצע איסוף עצמי בתיאום מראש.

התקנון של חברת השילוח יחול על כל אספקה / הובלה של מוצר/ים באמצעות האתר ובכפוף לרשימת הישובים בהן מתבצעת שליחות עד הבית.

אספקת המוצרים הינה בכפוף ליכולתה של חברת השילוח לספק את המוצרים ברחבי הארץ תחת מגבלות שונות כגון הגבלות ביטחוניות,תנאי מזג אויר, מגבלות תנועה וכל מגבלה שאינה בשליטתה של החברה, כאמור באזורים המוגבלים לגישה יוכל הלקוח לבחור באפשרות לאסוף את ההזמנה באופן עצמי לפי האפשרויות הקיימות באתר, או במקום אחר שיבחר, או לבטל את העסקה ללא גבית דמי ביטול ומשלוח.

אפשרויות שילוח

משלוח חינם עד הבית למזמינים ב- 249 ש”ח ומעלה.

אחרת…

דמי משלוח עד הבית ( 1-4 ימי עסקים ) – 35 ש”ח

נקודת שירות צ’יטה  (עד 7 ימי עסקים ) – 20 ש”ח

איסוף עצמי

ניתן לבצע איסוף עצמי בתיאום מראש מהחנויות הבאות :

חנות ” מזל טוב ” מתחם שערי חדרה – חדרה

חנות ” אלון – כל ” רבי עקיבא 56 – נתניה

מחסן הפצה ברכה והצלחה- פארק תעשיה משמרות ( יצחקי )

החזרות / ביטול עסקה

ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מיום קבלת המוצרים, כשהם חדשים וארוזים באריזתם המקורית , והאריזה תקינה ולא נפתחה ולא נעשה בהם כל שימוש.

לצורך ביטול עסקה יש לפנות בדואר אלקטרוני  – 4p.4party@gmail.com

לאחר בירור פנייתך יש להחזיר את המוצר לכתובת אשר תימסר לך.

אם המוצר נמצא פגום הלקוח יודיע על כך במייל תוך 48 שעות מרגע קבלת המשלוח – אחרת יחשב הדבר כי המוצר הגיע תקין ושלם.

בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי , לא יגבו דמי ביטול. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי ” ברכה והצלחה ” שומרת לעצמה את הזכות לגבות דמי ביטול כחוק בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם בנוסף לעלות המשלוח בפועל.

במידה והמוצר נבדק על ידי ” ברכה והצלחה ” ונמצא שהוא לא הוחזר כחדש , ובאריזתו החדשה והמקורית , לרבות כל מרכיבי המוצר והאריזה – הזיכוי יהיה יחסי לערך המוצר שהוחזר, בניכוי הוצאות או התחייבות בשל המשלוח, אריזה, או כל הוצאה או כל התחייבות אחרת ש “ברכה והצלחה” הוציאה או  התחייבה והן בשל התקשרות בעסקה או בשל ביטולה.

הלקוח אינו רשאי להחזיר או להחליף מוצרים הניתנים להקלטה ,שיעתוק או שכפול שאריזתם המקורית נפתחה , אלא אם התברר שהם פגומים והלקוח הודיע על כך תוך 48 שעות מרגע קבלת המשלוח.

במקרה של מוצר פגום – הלקוח יהיה רשאי לשלוח את המוצר בצירוף מכתב המתאר את הבעיה במוצר ולאחר שנקבל את פנייתך , נשלח אליך שנית את המוצר על פי הזמנתך המקורית ובלבד שהוא נמצא במלאי שבמחסנינו.  חשוב לציין שהשילוח יתבצע לנקודת מסירה של צ’יטה על פי בחירתך.

במקרה של חוסר בהזמנה – הלקוח רשאי לבקש את השלמת המוצר החסר , השילוח יתבצע באמצעות צ’יטה מרכז שירות .

הזכות להחזיר או להחליף מוצר ו/או שירות כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיף 14 ג לחוק הגנת הצרכן תשמ”א – 1981